Google

Saturday, March 10, 2007

عودة لفيروز بشراهة

النهاردة بالذات شىء غريب بيحصلى .. اليومين دول من اغرب ايام حياتى عموما ..بيحصل حاجات مش لاقيلها معنى .. يمكن يكون وصلت للتوب .. توب ايه مش عارف .. بس هيبقى كوكتيل توبات حاجات كتير .. حاسس انى باخد قرارات كتير .. وطريقه تفكيرى كلها بتتغير بطريقه عشؤية .. يعنى انهارده الصبح مثلا .. قررت وانا نايم فى السرير كده وسرحان فى حاجة كنت بكتبها .. انى هبطل تدخين !! الموضوع ده كان من ابعد الاحتمالات انوا يحصل معايا ..لانى بحب التدخين جدا .. بس حاسس انوا شىء مسيطر عليا بشكل بشع .. وانا مبحبش كده .. فانا قررت ابطل التدخين حتى لفترة كبيرة عشان احس انى اقدر اعمل كده فعلا وانى حر .. مسكت العلبة وطبقتها ورميتها من البلكونه ..

ومن الحاجات الغريبه اللى بتحصلى انهارده بردوا .. انى رجعت اسمع فيروز بشراهة ..زى ما يكون بطلت تدخين ورجعت لفيروز تانى ..بقالى كتير جدا مسمعتهاش كده .. عشان كنت بحاول ابعد عن الجو ده .. بس خلاص معفيش فايدة .. مش هحاول تانى ..1

3 comments:

إبـراهيم ... said...

راااائع يا زكزوووك ....


فيروز دي خطييييرة . . . .


هوا اليومين دووول غريبين فعلاً


جايز عشان أمشير ؟!@!!!


تحيااااااتي يا سيدي ، وكويس إني حجزت أولي هنا

Anonymous said...

يمكن الأهم من التغيير هو الثبات
و الإستمرار
يا فندم لو تغيراتك و قرارتك حلوة كده يبقى استمر يا رومل
..
تحياتى يا محمود
مها

zoof said...

الف شكر يا ابراهيم .. مع انى مش زكزوك خالص .. انت فاكرنى زقزوق باين :d

انا زووف ..



مها

فعلا المهم الثبات ..
بس مش عارف
الثبات ده مش من اختصاصى خالص :D

منورة البلوج